مارمولک

 

گفتم خدایا از همه دلگیرم
گفت:حتی از من؟
گفتم خدایا دلم را ربودند
گفت:پیش از من؟
گفتم خدایا تنهاترینم
گفت:پس من؟
گفتم خدایا چقدر دوری
گفت:تو یا من؟
گفتم خدایا کمک خواستم
گفت:از غیر من؟
گفتم خدایا دوستت دارم
گفت بیشتر از من؟
گفتم خدایا انقدر نگو من
گفت:من توام.تو هم تکه ای از وجود من

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده  اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهایی خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده

 

 

 

مینویسم بدون تو بدون حضور تو با دلی تنها با هزار آه با نگاهی بغض آلود به این فاصله به این شب ها به این کاغذ های باطله کاغذ هایی برای کشیدن لطافت نگات برای بیان مخمل رنگ چشمات بدون تو این واژه دلتنگی چه معنای دلگیری دارد چه وسعتی...چه رنگ شبگیری دارد بدون تو سوگی دارد فضای اتاقم و از با تو بودن خیال میبافم اشک تمدید می شود در نگاهم بدون تو آه بدون تو... حسرت چه جولانی میدهد برای لحظه دیدار جسمم چگونه میجوشد در این سوی دیوار مثل یک بیمار گذر کند این زمان طعنه تلخی است انگار بدون تو قصه نیست حال امشب و هر شب من است بدون تو لحظه ها



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت18:03---26 خرداد 1391
عالب بود

roya
ساعت18:02---26 خرداد 1391
عالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,ساعت [11:17 توسط سارا جوون|


آخرين مطالب
» به وبلاگ خود خوش امدید

Design By : RoozGozar.com